Patroon maken (dl 3)

Door een achtergrond van een al bestand patroon toe te voegen, kon ik precies uitmeten waar ik mijn symbolen moest plaatsen om het patroon doorlopend te laten worden.

Hier is het patroon met de achtergrond toegevoegd, omdat ik deze echter nog erg kaal vind, wil ik nog een achtergrond toevoegen. 

Om de achtergrond op te vullen heb ik hier nog een extra rondjes toegevoegd. Ik vind het echter erg psychedelisch worden en wil dit iet als patroon gebruiken. Daarnaast valt mijn symbool nu weg in de achtergrond, terwijl deze er juist uit moet springen (het heet niks voor niks achtergrond).
Door een deel van de afbeelding waaruit ik het rondje heb geknipt achter de rondjes te plakken ontstaat er een geheel. Hierdoor lijkt het net alsof het symbool op een planeet in het heelal zweeft. 

Dit vind ik echt Science fiction.