Definitieve symbolen

Mijn eerste symbool is de driehoek (in het midden) wordt veel gebuikt in de Science fiction films. Het heeft echter geen betekenis. Ik denk dat het veel gebruikt wordt, omdat het een aerodynamische, abstracte en symmetrische vorm is. 
Ik heb ervoor gekozen, om deze vorm te combineren met twee driehoeken ernaast (tweede symbool).

Deze staan voor de abstractie van vleugels/motors, waarmee de mensheid/aarde het heelal in zal gaan volgens de Science fiction. Ik heb deze geabstraheerd, omdat ik daarmee, door ze te combineren met het driehoek, een soort logo ontstond. In de Science fiction worden logo's vrij veel gebruikt (zoals in het voorbeeld hieronder uit star trek).

Het derde symbool dat ik uitkoos, was het symbool hieronder.
Dit symbool staat voor de banen die om een planeet heen lopen. Dit gebeurt ook bij de aarde, denk daarbij aan de zon en de maan. Maar ook satellieten (zoals te zien is hieronder).